tisdag 10 juli 2012

Vissa av oss får klara sig utan hjärnceller

Det är lugnt på kontoret. Dödligt lugnt. Så för att döda lite extra tid gick jag på 45 min lunch-spinning idag.
Fy f-n va korkad jag är!
Nu sitter jag här och eftersvettas som en turkisk mattförsäljare!

I vanliga fall sitter jag hemma i soffan (på ett badlakan så du vågar sitta i min soffa om du kommer förbi) och myspyser lite, känner mig nöjd och fuktig innan jag hoppar in i duschen och blir fräsch och fuktig.

Nu var det ingen tid för myspys heller! Ut från passet, in i duschen, på med sminket, tillbaka till kontoret!
Puh!

Min ansiktsfärg är i klass med Porsche-röd (jag hatar Porsche, jävla penisförlängare) och svetten pärlas i pannan.
Mmm, känner mig så fresh!

Ska nog ta mina mysiga aromer och gå och stöta på yngligen ett par skrivbord bort.... Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar