måndag 16 juli 2012

Min underbara familj

Min bror har ett barn. Ända sen de var gravida sa de att det bara skulle bli ett barn, inga syskon, ett räcker.
Men så i helgen hände nått. Plötsligt talades det om att det kommer bli ett syskon så småningom!

Och varför har de då tagit detta beslut? Jo, för att, citat: "Ja, du hjälper ju inte till att säkra familjens fortsatta existens". 

Tack för den käre bror!

Ingen press på mig, ohh nej! Sen kom diskussionen igång om varför jag inte träffar någon, att jag är för kräsen och att jag borde ju kunna hokka upp med någon av mina killkompisar (mammas inlägg i diskussionen).  Och borde jag inte ta och testa nätdejting??
De var 4 mot 1! Jag hade inte oddsen på min sida...

Snart kommer jag bli ihoptussad med nån mindre intelligent kille från brorsans jobb eller så kommer de öppna en profil på lämplig dejtingsajt och nätdejta åt mig! Crap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar