måndag 2 juli 2012

Han som var så rackarns snygg!!!

Vad är det för fel på dagens unga män??
De ser ut att vara i lämplig ålder men vid en noggrannare undersökning visar det sig alldeles för ofta att de är tok för unga!

Efter mitt fredagsflörtande med vakten bestämde jag mig för att inte kolla upp honom på nätet och jag var jätteduktig! Tills igår... Då tog nyfikheten över och jag lyckades klura ut vad han heter med hjälp av fejjan. En snabbkoll på birthday.se avslöjade något jag inte ville veta... Lill-killen är född -91!!!

Han SA faktiskt att han var 22 år! I min önskevärld önskade jag att han skulle vara född -89 och alltså skulle fylla 23 år i år, då skulle skillnaden inte vara fullt lika stor. Men istället slog det åt andra hållet... Stackarn, han fick ju mitt nummer och när han kollar upp mig kommer han få en chock och fråga sig om han ska polisanmäla mig för försök till barnarov eller inte.

Men om jag nu ska se nått positivt i det hela går det åt rätt håll. Förra gången jag lappade en krogarbetande yngling var han född -92, så om jag bara fortsätter en sisodär 10 gånger till kommer jag komma upp på lämplig ålder.
Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar