torsdag 19 juli 2012

Tvåhundrainläggsjubileum!

Det här blir det tvåhundrade inlägget jag skriver! Efter tvåhundra inlägg och ett par månader med bloggen kan jag konstatera:
  • Mina läsare har mer att göra på jobbet än mig eftersom jag har fler läsare nu när det är semestertider.
  • Jag har inte haft mer än 50 läsare på en dag men jag har en liten och trogen skara som verkar läsa mig så gott som dagligen.
  • Av den lilla skalan vet jag ungefär vilka en fjärdedel är, resten har jag ingen koll på (ni får gärna säga hej i kommentarsfältet).
  • Det är svårt att veta om jag skriver bra eller dåliga inlägg eftersom feedbacken jag fått hittills inte är helt opartisk. Att mina vänner tycker det är kul att läsa är en sak men vad tycker ni som inte känner mig?
  • Att jag sedan bloggstarten inte varit i närheten av något som kan kallas för sexuellt umgänge.
  • Inte heller har jag varit på någon dejt.
  • Att nätdejting verkligen inte är något för mig. Jag prövade (återigen) ett tag men slutade tvärt när min kusin skickade en flört (jag hade ingen bild). Det hade kunnat bli riktigt läskigt!

Nu ska jag snart ha semester och solen har lovat att lysa på mig i tre veckor så att jag kan använda bikinin jag beställde på nätet för att den var så söt men som jag vet inte kommer passa eftersom jag är aningens felkonstruerad enligt alla bikini-tillverkare. Men det finns inget som inte lite silvertejp och säkerhetsnålar kan lösa!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar