torsdag 1 mars 2012

Du skall icke bedriva hor på kontor eller där du bor


Men just nu känner jag för att göra både och!
Det börjar bli väldigt trångt på balkongen. Snart börjar väl älgarna trilla över räcket och riskerar att landa på någon stackare som är ute och går.

Det blir väldigt tydligt för mig att människan är utrustad med en reptilhjärna när jag själv sitter och gör en priolista på vilken ordning jag helst skulle ligga med männen som deltar på samma möte som mig.
Det är precis som i mellanstadiet när vi gjorde "snyggast"-listor - vissa kvalificerar sig inte alls och får ingen plats på listan....

Måste få utöva intim aktivitet snart. Men helst inte på kontoret.




(Vet du inte varför jag har älgar på balkongen? Well, för varje månad utan intim aktivitet med annan mänsklig varelse får du en älg på balkongen. Now you do the math!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar