onsdag 11 juli 2012

Femtio sätt att träffa den rätte

Jag har precis läst ut en bok med den titeln, i stora drag handlar det om en tjej som hittar nya utmaningar att träffa killar -nätdejting, speed date och krogen.
Funderar nu på om det inte skulle vara riktigt roligt att utmana sig själv i sommar, t.ex bjuda ut nästa söta butiksbiträde eller gå fram till random kille på stan och småprata lite.
Antingen kommer jag:
1. Bli totalt utskämd
2. Få ett osmickrande öknamn och diskuteras på Flashback -Vem är den sjukt desperata bruden som bjuder ut allt på två ben??
3. En kombo av ovanstående.

Hursomhelst så skulle det vara kul att ha ett litet mission varje gång jag går ut.

Ett förslag på uppdrag fick jag i helgen när en kompis mamma berättade om när kompisens pappa sålde en bil (dyrt) till mamman innan de blev ihop och sen aldrig lämnade den ifrån sig. Modern fick då så fort hon behövde bilen ringa till fadern som antingen hämtade henne eller hittade på en ursäkt så hon fick ringa igen.

Det är en grymt rolig historia!

Så allt jag behöver göra nu är:
1. En marknadsundersökning: Vad kör singelmän i åldern 25-35 helst för bil?
2. Köpa en sådan bil.
3. Lägga ut den billigt på Blocket.
4. Vänta på att mobilen ska börja ringa.
5. Fråga spekulanterna om de är singlar.
6. Välja ut tre kandidater som får komma och titta på bilen igen.
7. Sälja bilen men hänvisa till att jag måste göra några justeringar så han kan inte ta den med sig på en gång.
8. HAN kommer ringa MIG!

Håll i er för nu är mina singeldagar är räknade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar