söndag 29 juli 2012

Det är sjukt jobbigt att ha semester!

Jag är helt slut! Det är så jobbigt att ha semester! 
Den här veckan drack jag vin/alkohol onsdag, torsdag, fredag och min kropp är inte van. Igår hade jag även obligatorisk närvaro hemma hos päronen på kvällen för att en gemensam bekant skulle komma och grilla.

Så idag mellan kl 10.30-15-30 låg jag konstant i den här (förutom när jag en gång lyfte på rumpan och hämtade en lunch-glass och pinkade):


Solen sken inte jättemycket i början och under en period var det riktigt kallt så min kära mor la en tröja över mig. Sen började solen skina lite mer men då sov jag så gott och var så trött att jag inte la märke till det, jag låg snällt kvar i min stol och solen passerade till höger om mig...

Till slut säger min käre mor - Jag vet att du är vuxen, men nu säger jag åt dig att du inte får sova längre för då kan du inte sova i natt!

Så efter fem timmar med näsan åt samma håll har jag nu en knallröd högerkind, det ser ut som att jag fått 10-15 lavetter, och ett väldigt välsolat högerben (jag har de mest konstiga benställningarna när jag sover). I´m so sexy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar