torsdag 1 mars 2012

Små ord

Jag har som jag nämnt tidigare en manlig vän som jag har diverse diskussioner med. Han är liksom jag singel och vi brukar utnyttja varandra (nej, INTE på det sättet) för att få ett manligt/kvinnligt perspektiv på diverse problem. Mycket av det vi pratar om är relaterat till vårt singelskap och så här skrev han efter att han hotat med att starta "vadmanskatänkapåommanvilldejtaMarina.blogspot.com" och min reaktion var (till hans stora besvikelse)  STARTA *klapp klapp klapp* STARTA!!!!
"Hmm…ok vad får jag om jag startar den bloggen? Menar, efter det kommer killarna stå i kö (det gör dom redan men du ser inte dom av någon konstig anledning) så det är främst du som vinner på det…"

Det värmer verkligen att få höra att han tror att killarna står i kö, för egentligen så uttrycker han lite inbakat att han tycker att jag är en toppentjej!

Men tyvärr så har jag bara en massa Molgans i min kö, för jag ser dem verkligen inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar