fredag 30 mars 2012

Vissa dagar blir bara kaos!

Igår jobbade jag i nio timmar utan rast. Det betyder även att min lunch bestod av en kopp kaffe och ett kokt ägg. När jag är utan mat för länge växer hornen i pannan, jag blir grinig, irriterad och jäkligt stressad. Lägg där till att huvudvärken kommer som på beställning. Jag var, milt sagt, ett monster igår!
Tyvärr så hänger den dåliga stämningen kvar idag. Det började med att jag vaknade av grannens väckarklocka och trodde att var lördag, besvikelsen när jag insåg att det var fredag ska vi inte prata om, sen gav jag min cykel en utskällning för att den inte ville stå ordentligt utan den ville bara kladda på granncykeln, kommer till kontoret och upptäcker alla arga komihåg-lappar jag skrev till mig själv igår, en kollega kommer och klagar på det jag stressade för att hinna leverera igår, paper cuts, kaffe på tröjan, handsfree-snäcka i kaffekoppen, tame tusan allt som kan gå fel går fel idag!
Jag som bara ville ha en lugnt och skön fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar