torsdag 1 mars 2012

Ibland vill jag bara vända på klacken och aldrig mer komma tillbaka


Få saker får mig att känna mig så malplacerad och obekväm som när jag går in på ett gym.
Det är fullt av klämkäcka och glada människor med färgglada skor. Maskinerna som ser ut som transformers, redo att attackera mig om jag släpper ner garden.

Och tjejerna som jobbar där luktar GOTT! Hur fasen gör de?? De kommer  ut från sina pass, lite lätt fuktiga i pannan och inte en tillstymmelse till svettlukt! Jag ogillar starkt de där tjejerna, de får mig att känna mig som kusinen från landet.

Faktum är att jag känner mig mer bekväm i en gynekologstol med könet blottat och en vilt främmande människa tittar upp mellan mina ben som säger "det här var mig ett fint kön".

Frågan är hur många gånger jag kommer använda det där gymkortet jag nyss köpte för alldeles för många tusenlappar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar