tisdag 6 mars 2012

Bloggen goes bokblogg!

Ett ögonblick!
Bloggen håller på och byter om, den lilla svarta åker av till förmån för kulturkoftan!

Så där då ska vi se.
Alla hyllar den här boken, alla älskar den. Alla utom jag. Jag blev bara arg när jag läste den.
Citat: ”Åhh, den är helt underbart ljuvlig. Så känslosam!”
Nej det är den inte! Det handlar om en puckad kille som gör en massa idiotiska saker som gjorde att jag bara kände för att slå honom, alternativt kasta boken in i väggen/bränna den.  Han ser inte att han har en perfekt tjej mitt framför ögonen utan ser sig hela tiden om efter någon bättre.  Tills han en dag har blivit så gammal att han till slut hookar upp med henne efter att ha knullat med halva England.
Hon måste känt sig väldigt speciell, ”Hej, nu har jag supit och kollat/knullat runt i typ 20 år men jag hittar ingen bättre än du så jag tar dig, okej?!”
Jag kan ha missat poängen helt med den här boken, det känns lite så. Men normalt sett tar en bra bok en vecka att läsa ut, den här har jag kämpat med i minst tre. Det kan inte vara en bra bok!
Så till det viktigaste, det här är boken ska ni undvika:

Filmen kanske är värd att se?? Återkommer om ett år med en recension!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar