tisdag 20 mars 2012

I-landsproblem

Det bor en galgtjyv i min lägenhet! När jag behöver en galge för att hänga upp och göra fint i min garderob är alla upptagna! Och då har jag köpt minst fem stycken 10-pack de två senaste månaderna.
I helgen köpte jag återigen ett packe galgar. Det känns som jag lägger en smärre förmögenhet på dessa små sammankopplade träpinnar med en krok på toppen, värt? Hmm jo kanske… Det skulle bli svårt att övertala mina gäster om att klädhögen mitt i vardagsrummet är en konstinstallation, speciellt eftersom jag är en urusel lögnare.
Men så igår gjorde jag en upptäckt! Jag gick och hämtade ut ett paket från HM och vips så var galgarna slut igen! Det är JAG som är tjyven! JAG stjäl av mig själv!
Faaan. Bara att fortsätta lägga pengar på galgar till då…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar