söndag 25 mars 2012

Flörtstatistik

Nej, bloggen har inte dött. Den har bara lite skrivkramp.
Men det är löst tillsvidare.

Lördagskvällen spenderades på en bar/hängställe. Det är ett lite mindre ställe med en skön atmosfär. Tyvärr tycker resten av stan det också så på den lilla lilla ytan blev det till slut en väldans massa folk.

Som tidigare inlägg avslöjat vill jag ha en lång kille så när jag går ut har jag två regler:
1. Ha ALLTID klackar.
2. Flörta ALDRIG med killar som sitter.

Regel 1 är för att snabbt kunna sortera bort de som faller för mitt längdkrav samt att jag får ett bra utgångsläge för att spana.
Regel 2 skapades efter en bitter erfarenhet -killen jag spanat in satt vid ett bord, jag gick och satte mig brevid och pratade. När vi sen skulle lämna stället och han reser sig nådde han mig till naveln. Not good!

Så tillbaka till gårdagskvällen:
Där stod jag och konstaterade att jag var ett huvud längre än 80 % av alla gäster. Av resterande 20 % var 10 % tjejer. Alltså fanns det 10 % killar kvar i rätt längdkategori. Av dessa var 5 % icke attraktiva.

Av 100 personer fanns det alltså 5 killar som uppfyllde mina krav. 75 % av dessa är med största sannolikhet upptagna eller gay. Summa summarum hade jag 2 potentiella killar att stöta på.
Varför? Varför tänder jag inte på kortväxta?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar