onsdag 29 februari 2012

Mr Muffinman - Del 2

Här kommer fortsättningen på det här.

Adrenalinet var på topp när jag gick därifrån och jag tror inte jag var speciellt effektiv på jobbet. Tankarna snurrade i huvudet, skulle han höra av sig?

Det gjorde han! När jag satt på after work med kollegorna plingande mobilen till och han tackade så mycket för muffisen, den var god men absolut inte nödvändig, och han ville gärna ses över en fika! Lättnaden och glädjen var så nice!
Mitt lilla trick fungerade och:
1. Han var singel.
2. Han hörde av sig.
3. Jag hade just gjort något helt utanför min naturliga låda.

Det här var första gången jag gjorde något sånt här men absolut inte sista. Hittills har det gått rätt bra, det gäller bara att våga! Kliva över den där tröskeln som känns väldigt hög ibland.
Men jag har lärt mig att det går inte bara att sitta och vänta på att Prince Charming ska trilla ner framför mina fötter, kanske gör han det, kanske inte. Men under tiden har i alla fall jag haft flera roliga dejter som lärt mig ett och annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar