fredag 3 augusti 2012

Två stycken är dubbelt så bra!

Jag blir helt galen på att mina små raringar till bröst tar sats från naveln och studsar sedan upp och slår mig på hakan när jag tränar. Förutom att de inte kan bete sig offentligt gör det ont!

Men i dag har jag överlistat dem!
Först lurade jag dem in i en alldeles vanligt vardagsBH och sen grävde jag längst ner i min byrålåda och tog fram en liten trång sportBH som jag köpte i slutet av 1800-talet. Den spändes över BH och bröst så jag fick lite svårigheter med andningen men jäklar vad den gjorde susen!
Inga hopp, inga försök till att rymma, de satt snällt upptryckta på den plats de blivit hänvisade till.

Två är helt klart bättre än en!
(Eller så är det så att jag borde sluta köpa den vanliga Swegmarks modellen jag kört med sen jag var liten och yppig.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar