onsdag 15 augusti 2012

Mina kollegor kartlägger mina matvanor...


Manlige kollegan -Här brukar de flesta ha matlåda med sig, visst händer det att nån går ut och äter men oftast äter vi här.

Jag -Aj då! Då måste jag ju börja laga mat/lära mig hur mitt kök fungerar!

Manlige kollegan -Va?? Vet du inte hur ditt kök fungerar?!

Jag -Njaaa, alltså jag kan räkna på fingrarna hur ofta jag använt spisen... och ugnen är inte direkt välanvänd den heller. Men jag är en jäkel på att hantera diskmaskinen! Den är min bästis!

Manlige kollegan - Ehhhh, så vad äter du?

Jag -Yoghurt! Och müsli! Jättegott OCH lätt lagat!

Manlige kollegan - OK, så du äter ute varje lunch och yoghurt till middag??

Jag - Ja!

Manlige kollegan - Du är singel va??

Jag - Ja...

Manlige kollegan - Du vet att vägen till en mans hjärta går genom magen va??

Jag - Ja. Men det är ju inte så att han får kika in i min kyl på vägen till hjärtat, det får han göra först när hjärtat är i hamn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar