torsdag 9 augusti 2012

Dagen efter/Jag är en morsgris


Jorå, jag mår bra! En liten känsla av tomhet dröjer sig kvar men jag är på väg uppåt igen.
När jag vaknade ville jag inte göra något alls så jag ställde in dagens planer och ringde min älskade mor istället. Hon tog med mig ut på en shoppingsväng och lunch och så fick jag lätta mitt hjärta även för henne. Min lilla mamma är inte den som kommer med en massa råd och har åsikter, hon är istället världsmästare i att lyssna! Det tog mig ett tag innan jag lärde mig att mamma "bara" lyssnar, till en början försökte jag tvinga ur henne hennes åsikt men det gick inte så bra. Nu känns det alltid mycket bättre efter att jag pratat med mamma.

Imorgon är sista semesterdagen och på måndag börjar jag på mitt nya jobb!
Nytt jobb = nystart!

Hej hösten! Kom an bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar