söndag 19 augusti 2012

Life as a nun

Jag tänkte att jag skulle vara lite seriös och pröva en matchningssajt i ett försök att träffa nya bekantskaper. Googlade lite och hittade en sajt som inte kostade skjortan/har en bra gratisversion, eLycka. Jag registrerade mig, fyllde i matchningsformuläret, skrev lite om mig själv och killen jag söker. Klickade sen på sök och holy shit vilken chock! Sidan borde byta namn till uglyguys.eLycka.se.
Jag försöker verkligen att inte vara elak här men bilderna på killarna var hemska!
10% hade en bild som tilltalade mig. Resten såg ut som om någon lekt med photo booth eller värre. Stora gula tänder, dubbelhakor, skelögda och flintskalliga!

Nej, jag kan verkligen inte nätdejta, det går inte! Ska googla fram närmaste nunnekloster istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar