måndag 27 augusti 2012

Pling!

Nu föll polletten ner!

1. Han kommer aldrig kunna bo här pga av hans jobb! Och jag flyttar inte nordligare än så här! Möjligtvis STHLM men fan inte längre!

2. Han har en hyggligt ful lägenhet som han inrett och är jättenöjd med. Vi snackar ungkarlslya med mörka möbler och fula tavlor. Mycket kan man ändra på men ska jag ändra hans smak krävs nog en lobotomi.

3. Han har nån konstig åkomma i huvudet. Alltså inte i hjärnan. I hårbottnen. Och det är lite creepy, hår och hud hör hemma på kroppen och ingen annanstans!


Så! Jag är nöjd med min lista! Nu kan jag läsa den så fort han poppar upp i mitt huvud, sisodär 1295 gånger per dygn.

Alternativt kan jag sätta den här på repeat som soundtrack till mitt obeslutsamma/röriga liv:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar