söndag 1 april 2012

Vissa spöken kan man inte fly ifrån/strö lite salt i såren

Hade lite tråkigt så jag loggade in på den där dejtingsajten där jag har ett konto sen tidigare.
Fick den otroligt briljanta idén att kolla om killen jag hade ett, ja va tusan ska jag kalla det?? Han var inte min pojkvän och inte en renodlad KK, det var ett middagfilmochsex-"förhållande".

Under tiden vi träffades berättade han att han inte dejtade så ofta/inte alls och att han inte letade aktivt efter nån, och nu har han ett dejtingkonto! Hade han det redan när vi träffades?? Jag har inte (ursäkta) en jävla aning!

Jag är svag för den här killen, väldigt svag. Han skadade mitt ego och det har inte hämtat sig än, någonstans så har jag en längtan att få visa honom vad han faktiskt gick miste om.

När jag läste han presentation kom alla känslor tillbaka, hjärtat började klappa och for upp i halsgropen. Samtidigt som ångesten kom krypandes. Varför ville han inte ha hela mig? Varför ville han bara ha mig naken i sin säng? Gjorde jag något fel?
Innan jag började läsa önskade jag att han skulle beskriva sig själv med en helt skev bild, men nope! Hans presentation träffar mitt i prick med hans person!

Jag vet så väl att den mesta av smärtan kommer från mitt skadade ego men varför reagerar jag som ett våp? Varför bryr jag mig ens om vad han gör?
Tror att det bottnar i att jag har tagit tag i de saker i mitt liv som jag ville förrändra medan han tragglar på i samma spår, jag vill visa honom hur grym jag är! Hur bra jag är! Och hur mycket han gått miste om!

Nu är blir det spännande att se om han tar kontakt på dejting-sajten, jag har nämligen ingen bild men en väldigt bra presentationstext. Kanske kan utnyttja det här?? Hmm....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar