söndag 8 april 2012

En singelteori

Förra helgen spenderade jag en eftermiddag med världens underbaraste singeltjej. Hade jag (och hon) spelat för samma lag hade jag gjort allt för att bli ihop med den här tjejen, hon är prefekt ut i fingertopparna!

Iallafall, vi kom på en teori! Nu ska ni få höra!

Anledningen till att två skönheter som vi är singlar beror på våra 160 cm breda sängar!
När vi inträdde singelskapet för X antal år sedan planerade både hon och jag för att vår kommande PV (pojkvän) skulle kunna sova skönt när det väl var dags.

Så dumt av oss, så jättedumt av oss.

Hade vi istället köpt en 90 cm eller 120 cm bred säng hade vi typ varit gifta redan! Man får helt enkelt inte planera för att man ska bli två! Då biter karman, eller vad det nu är, en i rumpan och skrattar lite åt en.

Så nu sitter jag här i en lägenhet som man kan bo två i, med en säng som man sover skönt i om man skulle råka vara två och en soffa som rymmer fler än två personer.

Tror ni att jag är SFL (Single for Life) eller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar