lördag 14 april 2012

Jag är kär i Gbg!

Gick in på JC och kollade på jeans igår. Efter lite velade går min käre vän med bestämda steg fram till en av tjejerna och säger: vi behöver MASSOR av hjälp!
Tjejer spricker upp i ett jättestort smile och säger: det ska vi ordna!

Sen prövar jag jeans. Jävlar i min lilla låda vad jag prövar jeans! Men är man lite felkonstruerad med smalben som en anoretisk 10-åring och midja som en lönnfet medelålders man är det skitsvårt att hitta skinny jeans!
Till slut ger den söta expediten upp och säger: ok! De där sitter bra i midjan, då gör vi ett undantag och syr in dem i benen åt dig! Vi får inte göra så men jag har samma problem själv så jag förstår din frustration!

Så på en gång nålar de in jeansen och syr in dem åt mig. De räddade hela min helg! I fortsättningen ska jag alltid åka till Göteborg och shoppa, här får man verkligen service!

I sommar kommer jag rocka med mina superheta och tajta jeans tillsammans med ett par läckra heals.

All kärlek till tjejerna på JC!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar