måndag 21 maj 2012

Tjejhjärnorna har gått varma

Två mycket fantastiska vänner har utarbetat en teori, långa män är bra män, små män är bjäfsiga och otrevliga.
Tänk på det!

Bra män som passerat i min värld: Exet (185 cm)
                                                        Lammet (188 cm)
                                                        Killkompisen (183 cm)

Mindre bra män: Piglet, den gifta mannen som jag hångel/sex-relation med (171 cm)
                            Mansgrisen, den (återigen) gifta mannen jag hade ett "förhållande" med (179 cm)


Ser ni?!
De långa vinner!
OK, nu kanske jag inte är det bästa exemplet MEN om jag adderar vänninornas korta män som visat sig vara lite psykfall tycker jag att teorin håller.

                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar