tisdag 22 maj 2012

Fegisen ångrar sig...

Under en härlig tapasmiddag med en fantastisk raring visade jag fotot på lappen (den jag gjorde i söndags) och sen facebookade jag fram en bild på grannen.
Min snälla och peppande vän utbrister "Han är ju skitsnygg! Och lappen var jättegullig! VARFÖR gjorde du det inte?!"

Kan ingen bara säga att jag var klok eftersom vi faktiskt bor i samma hus och den där pinsamma tystnaden i hissen är tillräckligt pinsam utan att jag trakasserat grannen med lappar med fasttejpad alvedon på?
För jag är väldig osäker på att en kille skulle tycka att det var gulligt.
Som tjej skulle jag bli otroligt smickrad och mitt hjärta skulle smälta om någon brydde sig om min huvudvärk dagen efter en lång natt. Men ser killar det så?

Vad tycker killar om hela lappgrejen? Funkar det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar