onsdag 23 maj 2012

My day

Här kommer ett långt och tråkigt inlägg utan bilder, tyvärr,!Ska bli bättre på det där med att faktiskt använda kameran min ifön är utrustad med. Om jag hade varit duktig och gjort det hade jag kunnat dela med mig av synen där mina fötter sväller som en vetedeg ur mina pumps. Ni får använda er fantasi istället.

Any wäy,

Började dagen med att hålla en presentation i 10 minuter för 90 personer i ett ämne jag inte är insatt i över huvudtaget. Väldigt spännande! Eftersom jag inte var förbered så satsade jag på att vara skitsnygg istället, genomskinlig skjorta, tajta jeans och röda lackpumps. Jag är helt övertygad om att endast sju personer hörde vad jag sa, de var nämligen kvinnor.

Gjorde sedan misstaget att gå ut på lunchen, not good! Ville inte gå in och lämna den underbara solen alldeles ensam! Berättade under lunchen för ytterligare en fin vän om lappen jag inte vågade lämna och fick återigen höra att jag borde gjort det.

Sen läxade jag upp en gubbe som inte gör sitt jobb, kändes väldigt najs!

Och nu sitter jag hemma hos brorsan och passar hans underbara unge som jag utvecklat en tydlig allergi mot. Det här är andra gången jag passar ungen och sitter här med täppt näsa, tjock i halsen och ett rinnande öga (jag har två men bara ett som rinner) jag mådde prima innan jag kom hit!

Kommer aldrig kunna skaffa barn om man inte hittar ett vaccin!

Well, that´s my day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar