onsdag 5 september 2012

Update!

Internettkillen och jag hörs varje dag per sms. Igår skrev han att han saknade mina långa mail på kvällen!
Holy crap! Saknar?? Det är ett ord som får mig att kissa i byxan (eller som idag, kjolen) och vilja gömma mig under en filt!

Eftersom jag inte riktigt tror på att den här killen är något för mig är jag laid back och låter honom jobba lite, tyvärr tror jag att det får honom att bli ännu mer på! Varför kan jag inte vara så här cool när jag träffar någon som jag har ett stadigare intresse för?? Nu är jag avslappnad och mitt allra bästa jag, hade han varit en riktig heting hade jag varit som en kanin i en cykelkorg (stressad) och fnittrig som en finnig fjortonåring.

Börjar få lite ågren inför morgondagen, kommer han försöka med något? Typ en kyss? Eller kommer han säga "När ses vi igen?" och jag svarar "Öhh, asså, jag vette tusan! Pass på den!".

Jag är inge bra på sånt här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar