söndag 2 september 2012

Många kockar till en rätt liten soppa

Efter att jag lunchat med en vän idag konstaterade vi att det är väldigt många killar som florerar lite lätt i mitt liv. Hon hade svårt att hålla koll på dem så jag tänkte att det inte kan vara så jäkla lätt för er heller. Så jag ger er - Killlistan 1.0

Internetkillen - Nyast in i laguppställningen. Han hittade mig på eLycka och vi har varit på en dejt.

Killhångelkompisen - Hittade jag på Spray date för en herrans massa år sedan. Vi bor i olika städer och han påstår att jag dissat honom minst fyra gånger men han kan inte sluta höra av sig. Hans mamma är väldigt förtjust i mig och vi har hånglat ett par gånger på fyllan.

Killkompisen - Vi pluggade tillsammans och har känt varandra i massa år. Han kysste mig i somras och jag har gett honom husrum ett par gånger efter krogen.

Grottmänniskan - Man jag hade ett middagfilmochsex-förhållande med under 5-6 månader förra året. Nu ignorerar han mig totalt när vi möts. Kan ha något att göra med att jag vid ett tillfälle skrev "jag lever hellre i celibat än ligger med dig igen." hans lilla ego tog tydligen VÄLDIGT stor skada eftersom det inte lyckats reparera sig på över ett år.

Exet - Han jag levde med i 5 år. Det tog slut för 3 år sen. Vi träffas fortfarande då och då och lämnar över gemensamma ägodelar. Jag har haft svårt att släppa honom men han lever med en ny kvinna.

Lillkillen - Söt liten kille från mitt förra jobb som är lite svag för mig. Har en överbeskyddande/svartsjuk flickvän.

Hinken - En tidigare kollega som nu är en bra kompis. Han är som en bror för mig och vi har varit på semester tillsammans. Vi krisade lite i början av vår vänskap då han hade lite för starka känslor för mig men det styrde vi upp.

Crap! Jag har glömt nån för den här listan blev inte så lång!

Och ja, ni får vänta till i morgon på info från dejten för jag ska luncha med söta E och det är så tråkigt om hon redan läst allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar