måndag 17 september 2012

Bloggen kör hårt!

Så, vad har jag nu lyckas med sen förra inlägget??

Jo, Internetkillen hörde av sig och vill fortsätta som vänner! Fine by me! Så länge det inte blir som med Hinken... Jag uppskattade Internetkillen väldigt mycket och vi fick snabbt en väldigt bra kontakt så det känns bra, vänner är alltid bra!

Jag har bestämt mig för att försöka åka iväg på semester i december, lyxluffa i Asien i typ tre veckor. Mina päron blev inte jublande glada när de fick höra att jag inte har något resesällskap så jag gnuggade mina knölar och kom på att Snyggingen från förra helgen nämnt att han vill åka till Japan!
Så jag drog i väg ett sms till honom där jag frågade om han hittat någon att resa med och om inte så har jag ett skamligt förslag.
Tyvärr så köpte han precis en lägenhet så resan hade han lagt på is... Men det positiva är att vi nu har en sms-konversation! Yeay!!

Så nu har jag mailat Hångelkillkompisen istället för att höra om han kanske har lust att hångla med mig i tre veckor på fina vita stränder!

Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar